Saturday 14 April 2012

Tentang Diri Saya

   Saya Siti Noor Azizah Binti Siliman atau lebih dikenali dengan panggilan Azizah. Saya berasal dari Kuching,Sarawak dan beragama Islam. Saya merupakan anak ke-2 dari 6 orang adik beradik dan dilahirkan pada tanggal 29 Disember 1990 di Kuching,Sarawak. Saya mendapat pendidikan awal di Sekolah Kebangsaan Stapok,Kuching dan seterusnya di Sekolah Menengah Kebangsaan Batu Kawa,Kuching dalam aliran sains. Kemudian saya meneruskan persekolahan di Sekolah Menengah Kebangsaan Batu Lintang untuk mengambil sijil pelajaran tinggi (Tingkatan 6). Kini, saya melanjutkan pelajaran di peringkat Ijazah Sarjana Muda dalam jurusan Pemasaran (Fakulti Ekonomi Dan Perniagaan) di UNIMAS dan merupakan pelajar tahun 2 semester 2.
   Saya telah memilih topik  ini sebagai kajian saya kerana untuk mengkaji royalti pengguna kad keahlian dan Loyalti pengguna terhadapnya dalam kalangan pelanggan di Kuching. Contohnya, apakah faedah yang mereka dapat dengan adanya kad keahlian selain diskaun terhadap barangan? Sejauh mana kepuasan mereka terhadap penggunaan kad keahlian.

No comments:

Post a Comment